Umatya Ulusal Matematik Yarışmaları: Okullara ve Öğrencilere Destek

Umatya Ulusal Matematik Yarışmaları, sadece bir yarışma olmanın ötesine geçerek, okulların ve öğretmenlerin matematik eğitimine yönelik çabalarına önemli bir destek sunmaktadır. Bu süreçte, öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerini geliştirmeleri için özel olarak hazırlanmış 17 farklı düşünme becerisini içeren, video tabanlı öğretici derslerle hem öğrencilerin hem de okulların başarılarını artırmayı hedefliyoruz.

Eğitimde Kaliteyi Yükseltmek İçin Video Tabanlı Öğretici Dersler

Matematik eğitimi, sadece formülleri öğretmekten ibaret değildir; aynı zamanda öğrencilerin problem çözme, analitik düşünme ve yaratıcı düşünme gibi becerilerini geliştirmeyi amaçlar. Umatya, bu amaç doğrultusunda her biri titizlikle hazırlanmış video dersler sunmaktadır. Bu dersler, öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerini pekiştirmek için 17 farklı strateji ve yaklaşıma odaklanmaktadır. Her bir video, öğrencilerin sınavlara hazırlık sürecinde onlara rehberlik etmekle kalmayıp, matematiği derinlemesine anlamalarını da sağlar.

Okullara ve Öğretmenlere Sağlanan Destek

Bu yenilikçi eğitim araçları, okulların ve öğretmenlerin öğrencilerine sundukları eğitimi zenginleştirirken, okulların genel akademik başarılarına da katkı sağlamaktadır. Umatya Ulusal Matematik Yarışmaları ve bu yarışmalara entegre edilen video tabanlı dersler, öğretmenlerin sınıf içi eğitimlerinde de kullanılabilecek nitelikte olup, okullarda matematik öğretiminin kalitesini artırmaktadır.

Öğrencilerin Geleceğine Yatırım

Umatya olarak, sadece matematik eğitimi vermiyoruz; aynı zamanda öğrencilerin analitik düşünme, problem çözme ve yaratıcılık gibi temel becerilerini geliştirmelerine olanak tanıyoruz. Bu sayede, öğrencilerin hem sınavlarda hem de ilerleyen akademik ve profesyonel yaşamlarında başarılı olmalarını sağlıyoruz. Umatya Ulusal Matematik Yarışmaları ve öğretici derslerimizle, okulların ve öğrencilerin geleceğine yatırım yapmaktan gurur duyuyoruz.

 

Kaynakça:

1. **Polya, G. (1945).** *How to Solve It: A New Aspect of Mathematical Method*. Princeton University Press. 

   Bu kaynak, problem çözme stratejileri üzerine kapsamlı bir kılavuz sunar ve Umatya'nın video derslerinde vurgulanan analitik düşünme becerilerinin temelini oluşturur.

2. **National Council of Teachers of Mathematics (2000).** *Principles and Standards for School Mathematics*. NCTM. 

   NCTM'nin bu çalışması, matematik öğretiminde kullanılan en iyi uygulamaları belirler ve Umatya'nın öğretici dersleri için önemli bir referans noktasıdır.

3. **Smith, M. S., & Stein, M. K. (2011).** *5 Practices for Orchestrating Productive Mathematics Discussions*. National Council of Teachers of Mathematics. 

   Bu kaynak, matematik öğretmenlerine sınıf içi tartışmaları nasıl yönetecekleri konusunda rehberlik eder ve Umatya'nın öğretmenlere sunduğu destek için temel oluşturan pedagojik ilkeleri açıklar.

4. **Boaler, J. (2016).** *Mathematical Mindsets: Unleashing Students' Potential through Creative Math, Inspiring Messages, and Innovative Teaching*. Jossey-Bass. 

   Boaler’ın çalışması, öğrencilerin matematiğe olan yaklaşımlarını ve tutumlarını dönüştürme üzerine odaklanır ve Umatya'nın video derslerinde kullanılan yaratıcı öğretim yöntemlerine ilham verir.

5. **Schoenfeld, A. H. (1985).** *Mathematical Problem Solving*. Academic Press. 

   Bu çalışma, matematiksel problem çözme üzerine geniş bir perspektif sunar ve Umatya'nın derslerinde yer alan düşünme becerileriyle yakından ilişkilidir.

 

Umatya Serüveni

Sizden Gelenler
4
Kurslar
245
Partnerlerimiz
685
Online Öğrenciler
25
Öğretmenler

Partnerlerimiz